Frusterad

Skrivet den: 2018-05-09 kl. 09:32:07 / Kategori: Huset 2018
Det är väl inte första gången jag blir irriterad/frustrerad över det här med att inte kunna göra saker på grund av graviditeten. Men nu har jag ett uterum fullt med nyköpta möbler och mattor och jag kan inte göra något med det. Jag kan inte börja skruva ihop saker, jag kan inte bära ut de gamla möblerna, eller sätta ut de nya. Så jag kan bara stå och titta på allt :( När allt är på plats ska jag ta kort på sakerna och berätta var allt är ifrån! 

Jag får plocka maskrosor istället och måla något, haha! 

Mina projekt handlar ju om att måla. Måla, måla, måla :) Stolarna är klara nu så jag har gått över till krukor och lastpallar. Jag är riktigt nöjd med krukan som blivit grå. Det finns två likadana krukor till som de förra husägarna lämnat kvar som jag kan måla (behöver bara hjälp med att flytta dem från rabatten). De kommer att bli skitsnygga! Lastpallen har blivit vit och planen är att det ska på ett hyllplan på den, vi får se helt enkelt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0