Lunch hemma

Skrivet den: 2018-05-14 kl. 12:43:29 / Kategori: That is that
Här har ni mig! Fortfarande jättegravid och nu har vi gått en hel vecka över tiden. Idag är det måndag och "vanlig" dag för alla andra efter en långhelg. Vi har inte gjort så mycket i helgen faktiskt därav mindre inlägg från min sida. Igår kände jag mig tvingad att lägga upp något litet om att jag inte är och föder barn typ. 

En fin och solig dag idag och jag njuter så gott jag kan. Lunchen idag går i samma spår som tidigare dagar. Jag slänger ihop något omelettliknande med tre ägg, lite mjölk och salt och peppar. Detta steker jag med några tomater och sedan en sallad till. Dagens höjdpunkt var ändå att salladen var egenodlad för första gången. För första gången i mitt liv har jag gått ut i trädgården (ut på altanen) och plockat något att äta. I MIN trädgård. En speciell känsla. En känsla som jag gillar :)

Så nu hoppas vi på massa annat gott från vår fina trädgård! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0