Lunch som mammaledig

Skrivet den: 2018-05-10 kl. 14:50:34 / Kategori: That is that
Igår var jag lite mindre rastlös än vanligt. För igår hade jag planer! Jag och Felicia var på Åhus Finest och åt lunch tillsammans och sedan gick vi en runda i hamnen och njöt. Båda med magarna i vädret. Snacket handlade såklart mest om kommande förlossningar där hon har lite mer erfarenhet genom att redan gått igenom en :) Idag är jag tre dagar över tiden, och hon tre dagar innan bf så idag hade passat perfekt att träffas inne på BB faktiskt. 

Tyvärr ser det inte ut att bli så, utan jag har spenderat förmiddagen på Solhaga med svärmor och eftermiddagen med att måla krukor och plantera blommor. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0