Min trappa

Skrivet den: 2018-05-07 kl. 18:25:49 / Kategori: Huset 2018
Som jag kämpat med denna trappa! Den var träfärgad från början och jag satte igång att slipa redan under andra veckan i huset. Sedan grundmålades den och sedan målades den flera flera gånger. Efter att ovanvåningen fått färg hade trappan också fått några skvätt till plus att den tappat färg vid några ställen där vi satt tejp. Så jag har målat några gånger till! Men i fredags var sista gången och när det torkat började jag sätta dit "trappmattorna". Svårt i svängen och jag fick klippa till mattan till första trappsteget för att det skulle passa. Men jag är så jäkla nöjd!!  Så fint! Det som fattas nu är spaljéerna men de ska inte sättas upp förrän nya soffan är på plats och den gamla uppburen där uppe :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0