Mors dag

Skrivet den: 2018-05-27 kl. 13:30:18 / Kategori: That is that
Idag är det mors dag och det har verkligen fått en helt ny betydelse! 

Jag önskade mig en lyxfrukost till idag och att vi bara skulle hänga tillsammans. Jag bad Daniel byta triss-lotterna som vi hade på förlossningen så kunde jag skrapa dem också som en present. Sagt och gjort, trisslotter och frallor väntade mig imorse men också en jättefin bukett blommor och en present med riktigt coola glasunderlägg och en jättefint kort. Åh min fina lilla familj! 

Efter lite fix och undanplock (samt amning och blöjbyte x antal gånger) tvingade Daniel mig till att gå och lägga mig igen. Minst 2 timmar skulle jag sova och det har jag nästan gjort med :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0