Senaste projektet

Skrivet den: 2018-05-04 kl. 11:47:24 / Kategori: Huset 2018
Med hus har man alltid att göra fick jag höra. Och det har man definitivt :) speciellt om man köper ett äldre hus också. 

De större projekten ligger lite på is just nu när det kommer till att renovera (shoppar gör vi fortfarande alldeles för mycket) men jag har lite småprojekt. Just nu håller jag på med trästolarna som jag skrivit om innan. Jag hittade den tredje förresten. Så två stolar är målade med färgen stone slate (väggfärg från rusta) och en har fått en ny sits från ikea också. Här är före och efterbilder :)

Nästa steg är komma på var jag ska sätta dem någonstans sen.. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0