Sista bilden som gravid

Skrivet den: 2018-05-23 kl. 08:42:45 / Kategori: That is that
I torsdags var jag fortfarande gravid, och syrran som hade ledig dag fick rasta mig. Vi tog hennes lilla bil på en tur till stranden där vi satt och njöt. Både av sol och vind, för jag hade tröttnat på värmen :) 

Syrran la sig ner på mage sådär lätt och jag ville strypa henne. Som gravid och tio dagar över tiden fanns det inte många ställningar som fungerade för mig. Varken att ligga på rygg eller sidan fungerade så jag blev sittandes helt enkelt. 

Trevligt ändå och syrran valde att föreviga det hela med de sista bilderna på mig som gravid. Fast det visste vi ju inte då ;) 

(Finns några bilder från förlossningen också där Elliot fortfarande ligger i magen faktiskt men men) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0