Sune

Skrivet den: 2018-11-29 kl. 11:01:16 / Kategori: That is that
Idag har Sune namnsdag. Elliot heter Sune efter min morfar som inte längre finns hos oss. Men redan långt innan Elliot fanns hade jag bestämt att min son skulle heta Sune och Daniel hade inte så mycket att säga om det :)


När jag såg namnet i tidningen idag slogs jag av hur glad jag är över att Elliot får dela namn med min morfar. Men jag blev också ledsen för att de aldrig fick träffas. Jag önskar att jag hade fått se dem leka och skratta tillsammans. Och morfar gråta en skvätt, för sådan var han, alltid nära till glädjetårar. 

Idag saknar vi morfar och njuter av Elliot <3 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0