Helg med gott och blandat!

Skrivet den: 2018-10-14 kl. 21:43:17 / Kategori: That is that
Denna helgen har verkligen haft sina toppar och dalar! 

Efter två dagars sjukdom var Daniel äntligen bättre i fredags kväll. Så vi hade familjemys med film och allt som hör till. Lördagen började på samma sätt, om än lite väl tidigt ;) Då vädret är helt underbart just nu åkte vi till Vanneberga och kollade på fotboll. Vi kan nog klämma några matcher till ur det här året. Till exempel Malmö - Hammarby på lördag :) 

Lördagskvällen skulle vara mamas night out, men så blev det inte alls. Med en otröstlig Elliot här hemma fick jag avsluta kvällen långt tidigare än tänkt. Den hann knappt börja faktiskt. Jag som pumpat och planerat så väl!  Den stora frågan var såklart om det var tänder på väg eller bara sakna-mamma-gnäll. Än har ingen tand tittat fram så. 

Världens bästa sambo visste att jag var lite besviken över att kvällen blev som den blev igår, så jag fick en riktigt lyxmorgon. Jag fick en ordentlig sovmorgon och när jag vaknade väntade frallor och blommor till mig. (Två buketter på en vecka, herregud) Efter en mysig frukost väntade en tur till ikea också. Daniel kunde inte gjort det bättre alltså :) 

Jag är helt slut just nu. Jag älskar helgerna med mina killar! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0