Garderob del 1

Skrivet den: 2018-09-01 kl. 17:17:28 / Kategori: Huset 2018
Undras hur många delar den här garderoben kommer få här på bloggen innan jag är "klar" ;) 

Men efter att den nya garderoben legat i garaget sedan i onsdags satte vi igång. Vi den här gången var mig och svärföräldrarna. Elliot var med på en hörna mellan tupplurarna men Daniel är iväg hela helgen. Målet denna helgen  var att få ut den gamla garderoben ur sovrummet, men efter att det var gjort lagom till lunch fortsatte vi lite till. Nu är målet att vara helt klara imorgon istället. 

Och kolla in tapeten som fanns bakom de gamla garderoberna. Helt underbar! Jag tycker det är så tråkigt att vi sätter nya garderober framför hela denna skatt. Daniel är nog rätt glad för samma sak ;) Däremot är båda väldigt glada över att garderoberna får plats för det var inte alls säkert. Thomas har fått arbeta ordentligt med både huvud och muskler för att få stommarna på plats. Jag och Chatarina har samtidigt skruvat ihop 16 lådor i olika storlekar. De sista gick av bara farten kan man säga.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0