Alla hjärtans dag

Skrivet den: 2019-02-14 kl. 20:30:03 / Kategori: That is that
Idag är det alla hjärtans dag och jag har haft en helt underbar dag! 

Den började med att jag fick vakna av att klockan ringde och inte av Elliot. Jag smög upp utan att någon av killarna vaknade och hann både sminka mig och läsa tidningen innan lillkillen ville komma upp. Vi mös lite och mitt i gröten kom även pappa upp på ett strålande humör då även han hunnit morna sig lite. 

Efter jobbet kom jag hem och möttes av underbara rosor. Gud vad glad jag blev, att han kan sånt min sambo :) Efter det stack jag och tränade (herregud vad kroppen mår bra av träning) och kom hem till choklad och fotboll. Svårslagen dag helt enkelt! :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0