Slut på ledigheten för den här gången

Skrivet den: 2019-02-24 kl. 19:50:27 / Kategori: That is that
Jaha, det var det lovet. Sportlovet är slut och imorgon ska jag jobba igen. I hela fyra dagar innan jag ger mig på en längre mammaledighet igen. 

Elliot har haft fullt upp hela veckan medans jag och Daniel har tagit det lite lugnare och bytt av varandra. Efter "grillningen" i måndags träffade Elliot vännerna Wenston och Lykke i tisdags. I onsdags hälsade han på Juni och Lykke i Tollarp och i torsdags åkte han och pappa till Stångby för lek med kusinerna och mys med faster. Det har också hunnits med bus med farmor, mormor och morfar. 

Jag har haft min första egendag hemma när killarna var iväg. Och börjat promenera lite igen, vilket jag hoppas kunna få rutin på igen. De första timmarna i trädgården för i år är också gjorda. 

Undras hur våra framtida sportlov kommer se ut :) 

Bilder från dagens promenad med mormor och morfar. Vilket väder vi haft hela helgen. Nu längtar vi verkligen efter vår!! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0