Stark, starkare, starkast

Skrivet den: 2019-02-19 kl. 20:41:06 / Kategori: That is that
Idag är Elliot nio månader. Nio månader!! Vilket betyder att han varit lika länge på utsidan som på insidan. Det är också en dag jag tänkt mycket på angående mig själv. För hur ser kroppen ut såhär nio månader efter förlossningen?

Ärligt, så ser den likadan ut som den gjorde för tre månader sedan också, haha! Men jag är så tacksam för min kropp. Den som jag har kritiserat så mycket har ändå burit Elliot i 18 månader nu (för mammas famn är alltid bäst), och dessutom gjort det med bravur. Kanske är det dags för mig att inse hur stark den faktiskt är! Och att jag ska vara glad över att få vara frisk och må bra. Att kunna träna och röra på mig som jag gör. Att få känna mig stark! 

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0