Inte ledig längre!

Skrivet den: 2019-01-08 kl. 21:30:58 / Kategori: That is that
Jag är långt ifrån ledig nu. Nu finns det inte många minuter över på en dag kan jag lova! Igår började jag att jobba efter 8 månader hemma, varav 7,5 med Elliot :) 

Det är skönt att vara igång igen! Jag älskar mitt jobb verkligen! Tyvärr så gör jag inte mitt "vanliga" jobb, då jag inte har en klass utan arbetar som resurs. Så genom att jobba nu saknar jag mitt jobb ännu mer på något sätt. 

Efter jobbet har det fortsatt vara full rulle både idag och igår med Elliot-mys och träning. Sedan ska ju allt annat med mat och plock här hemma också fixas som vanligt. Det blir helt enkelt inte många minuter i soffan innan ögonen går i kors. Det faktum att man klockan halv tio har 82% kvar på mobilen säger väl det mesta ;) 

Bjuder på förra årets julkort. Hoppas ni hade turen att få ett ;) Det var en speciell känsla att skicka första julkortet på Elliot. En väldigt fin, mysig, rolig, underbar känsla. Det måste göras igen. Om en elva månader ungefär ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0