Lediga tillsammans!

Skrivet den: 2019-01-05 kl. 22:16:55 / Kategori: That is that
Nu har jag och Daniel varit lediga tillsammans i över två veckor. Det är helt underbart att ha hela dagen tillsammans att göra allt och ingenting på. Att ligga på soffan och titta på en film, eller vara iväg någonstans med Elliot. Vi har förutom firat jul och nyår varit på Ikea, badhuset och en runda till Stångby tillsammans. Vi har också hunnit med några träningspass på ovanvåning tillsammans och x antal promenader (inte tillsammans, Daniel anser att det är slöseri på egentid och jag är beredd att hålla med honom). 

Första julledigheten med Elliot och första julen i huset har varit magisk! Det enda jag skulle kunna önska mig skulle i så fall varit en hel natts sömn ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0