Nyårsafton

Skrivet den: 2019-01-01 kl. 14:36:16 / Kategori: That is that
Nyårsafton firades med vänner här i Åhus. Det är lite annorlunda med barn, men inte mycket. Totalt var vi tio vuxna och fem barn igår. Alla hade fått/tagit ansvar för någon del av kvällen. Jag tog på mig att fixa lekar, Daniel att fixa rödvin (Ja, rödvin). 

Vi avnjöt en trerätters och lekte lite där emellan. Därefter väntade vi in tolvslaget, och då var det bara ett barn kvar som hade orkat hela vägen fram. 

Elliot då? Jodå, han var som vanligt. Lekte och var go hela kvällen, åt sin gröt vid sju som vanligt. Inte så sugen på att somna efter det så en rask promenad med vagnen blev det där. Sedan sov han till närmare elva (alltså helt som vanligt). Däremot var det svårare att somna om efter kvällsmålet så han fick vara uppe en stund. Lite innan tolv sov han så gott igen i pappas famn så vi kunde lägga ner honom för att skåla in det nya året. När han vaknade igen vid lite i ett gav jag upp, packade ihop våra grejer och körde hem. Daniel kom 1,5 h senare. 

Jag hoppas alla haft en trevlig kväll och önskar er en god fortsättning på 2019 :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0