Tre små steg!

Skrivet den: 2019-03-11 kl. 20:05:17 / Kategori: That is that
Vilken underbar start på veckan! Sooool!!! Den var ordentligt frånvarande förra veckan och jag var inte imponerad, men nu så. Snälla stanna! 

Med detta härliga väder fanns det bara en sak att göra på förmiddagspromenaden - stegen styrdes mot stranden. Där är så fint där nere och att få bo där vi bor är ren lyx! Genom att sitta ner i fem minuter med solen i ansiktet gav mig så otroligt mycket positiv energi. Solen har den effekten. 

Åter till rubriken. Lillkillen bestämde sig för att ta tre steg helt själv idag. Hemma hos mormor och morfar när de passade honom då jag var och tränade. Va fan!? Det var en äckligt stolt mormor som lämnade över honom till mig igen efteråt, haha. Jaja, han ska väl gå fler gånger ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0