bye bye auto...

Skrivet den: 2009-04-07 kl. 19:28:55 / Kategori: That is that
bilen är borta.. såld, gone. Daniel sålde bilen idag till någon finnländare som åkt från happaranda för att köpa en bil han aldrig sett live eller provkört.. wierd kille men inte vårt problem.. Jag älskade den bilen, men det är (var) Daniels bil så han fick betsämma.. jag är inte helt omöjlig :) 


min pärla, miss ya babe!! fast vi fick en sista tur på motorvägen igår..

jaha, dagen började lungt, jag soffan och tvn.. carro ringde, födelsedagsgrisen! blev en tur på stan.. jag vägrade shoppa, ullared om en vecka. Men Caro hittade världens snyggaste skor!! tar kort på dem imorgon, lovar. Det blev fika på duvanders, Sveriges dyraste kladdkaka men den var god och vi var värda den.. eller det övertalade vi oss själva iaf.. :) efter det en långpromenad upp mot norr.
 
tvingade med carro till bibloteket, lämnade tillbaka "ladies" och "hål i huvudet" inga höjdare precis men helt okej.. läste halva ladies innan jag fattade att alla var lesbiska. läser just nu Marian Keyes, faller direkt in i hennes böcker, riktigt bra!!

Efter mitt äventyr med Carro blev de hem å laga mat, sen kom Vera och hämtade mig och Daniel. Åkte till Nosaby och kollade på när de spelade. Kalle var inte med utan stod vid sidan av med oss.. skoj att kolla på fotboll.. blir mer av den sorten både ikväll och imorgon.. hoppas jag kan få med mig någon på fredag och kolla på herrarna.. Någon frivillig? hör  av er!!

okej slutar där. skola imorgon, inte gjort något ännu :( utgång på kvällen med carro, så kan de gå :)

kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0