gillar livet..

Skrivet den: 2009-04-18 kl. 20:04:56 / Kategori: That is that
 hm,, var slutade jag..?
 
fotboll i wä, alltid trevligt att umgås med Carro såklart. Träffade både mamma ( allt är bra med henne, hon kör med pappa men de är så det ska vara) och pappa. Mormor och morfar var också där, fast jag misstänker att de inte hejade på wä tyvärr. Morfar fyllde år, men de glömde jag såklart. ringde honom idag, göra rätt för mig.. Matchen - inte alls rolig, Wä låg under med 3-0 efter typ 20 min så vi stack i halvlek. Det var vi inte ensamma om kan jag säga..lik förbannat kommer man stå där nästa match också..



90% gräs, skyll på fotografen (jag) men solen stod så lågt ( dålig bortförklaring)

Jag och Carro hade ju fått för oss att vi skulle ut på kvällen. Var rädda för att vara äldst på stället men åter igen klarade vi oss med glans!! Efter några cider/groggar hemma hos mig bar de av på en cykel i till stan. Snabbt in på class,och ännnu snabbare ut. Till hessle. Hade so far bestämt mig för att inte dricka mer, men insåg att kvällen behövde de, så de blev vars en shot där, och när vi kom tillbaka till class slank en drink ner as well.

Hade mkt trevligt, när Carro beställde sin andra drink för kvällen tog jag vatten, vilket Jocke inte var sen på att upptäcka. typiskt..

Följande utspelar sig i slutet av kvällen. Carro ska hämta ut sin jacka.. Får halvt panik för att hennes kofta och halsduk inte är där.. Ber personen som har hand om jackorna kolla både en och två gånger. Tjejen får också halvt panik över att hon kanske gjort av med dem. Efter mkt om och men får Carro skriva ner sitt namn och nr u.s.w iaf de skulle hitta det senare. Senare kommer Carro på att halsduken hade hon inte ens med sig, och koftan låg hemma hos mig. Alkohol, du hemska dryck.. :)

Smsade också tränaren i halv panik på fyllan, "vem ska stå?"  gjorde honom rätt nervös, försökte lösa det, gick inte så bra. Var nära att jag tog stolparna under mina vingar. Om matchen hade varit vid fyra eller så, då hade jag kunnat slutat dricka, men ändå följt med ut. Tyvärr var samlingen vid nio och då hade jag fått tvinga hem Carro, fungerar inte så... men men, nästa helg kan jag både lördag och söndag. Tony kommer svimma, för det har inte hänt sen han kom till wä, än så länge har jag kunnat en halv match, heja mig!! okej kom utanför ämnet, hoppa till nästa stycke..

Upp tidigt imorse, skulle till bilmässan i Malmö, ( som jag lätt hade kunnat byta bort mot matchen). Men jag, Daniel Thomas och Sara ( Daniels pappa och syster) gick och kollade på bilar och folk. Mysigt även om jag tycker det är självplågeri, varför kolla på alla dessa bilar, provsitta och allt, när man ändå inte kan köpa dem?? Fast jag gör likadant med skor så varför inte??









tvingade Daniel att ta ett kort på mig med eftersom jag kände mig aningen utanför och mindre älskad med alla snygga bilar han sprang och dräglade över. Älskar dig Daniel.


Daniels syster Sara



På vägen hem blev Sara sugen på glass, vi andra var inte sena att hoppa på den idén och det bar inte till Malmö till en speciell italiensk resturang, som hade helt underbar chokladglass!! Avnjöt den på ett soligt torg och sen bar det av hemåt.



Fantasin flödade genom hela gänget, vanilj och chokladglass blev det


Sara igen :)



Efter några timmar sömn och annat smått och gott sitter jag här och skriver några rader samtidigt som jag klär mig för kvällen. Hem till Carro F på förfest och sen blir de class som vanligt skulle jag tro. Om jag inte ger mig innan dess, tror jag har en megaförkylning påväg..ska bli skoj, update kommer..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0