jag igen..

Skrivet den: 2009-04-26 kl. 21:01:29 / Kategori: That is that
samma dag några timmar senare.. födelsedagen börjar närma sig  slutet men det är helt okej för mig. Fått en massa sms, samtal och hälsningar på facebook.. Känns bra :)

Måste berätta om hur glad jag är över allt som jag fått.. TACK!! lite av allt, pennskrin och block av Alex, Vitrinskåp av mina och Daniels föräldrar. En sportbag av Daniel och en halv parfym,( Andra halvan stod Daniels föräldrar av) en orkidé av mina föräldrar ( herregud hur ska de gå, men fan va fin den är) en väska av Carro och armband av Sara och lite annat smått och gott.. men vad jag fick av Vera ( och Kalle) Herregud.. När vi var i Ullared hittade Vera ett par skor som jag också föll för, outlet som det är fanns det bara ett par i rätt storlek och  Vera köpte dem. Inget illa menat med det, hon hittade dem långt innan mig. Men igår fick jag skorna i födelsedagspresent. Helt underbart!! visade sig att hon hade velat mkt om när hon skulle använda dem u.s.w och kom fram till att jag skulle använda dem oftare så jag fick dem. Vilken underbar syster jag har!!



jepp där har vi dem. Tillsammans med ljusa eller mörka jeans och en vit tröja. så snyggt!!

Minikalas blev det också idag, tog kort på min fina tårta



sist men inte minst lägger jag också upp en bild på min orkidé. man vet ju aldrig hur länge den kommer finnas bland oss..




I fredags, bara ett fåtal timmar efter jag och Daniel fått månadens pengar, åkte vi runt och köpte nödvändigheter till katten. Mycket roligt, vi är så gulliga när vi springer runt och letar efter de bästa sakerna till den lille.. var i fyra olika affärer.. Den lille har äntligen fått en namn!! det blev Ceasar till slut. Det första namnet vi pratade om. :)   Vill ha den nu!!

skola imorgon!!

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0