måndag

Skrivet den: 2009-04-20 kl. 18:38:20 / Kategori: naglar
tack gode gud för att helgen är slut så att man får vila igen..

skola hela veckan, så de ska vara. Började idag med engelska. Skoj som vanligt, har en bra lärare. Hade också en redovisning idag och det kändes mkt bra..

Efter skolan blev det en snabbstädning för att sedan åka och fixa naglarna. Blev lite wild and crazy så det blev blåa den här gången. 



 Kvällen fortsätter med vänner och färjan tillsammans med Daniel. Funderar på att gå och köpa en paj till kvällen också, men vi får se..

Hur ska vi göra med kattnamn?? Jag vet att jag tjatar men nu har vi så många att vi inte vet in eller ut längre.. Daniel har hängt upp sig på Findus eller Sixten eller något liknande. Jag vill ha något mindre gulligt och mer lite coolt. Vi har nog släppt moses men simba ligger kvar på topplistan. Mitt senaste förslag är joey.. herregud vi har inte fått katten än, tur vi inte ska skaffa barn..

jag är megaförkyld, ingen träning här inte. Massor av jobb väntar i veckan så jag har inte tid att vara sjuk.. ny uppdatering kommer imorgon..

gillar livet, det är underbart..

kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0