nattliga bravader...

Skrivet den: 2009-04-14 kl. 05:00:25 / Kategori: That is that
nej. megainlägget kommer inte nu heller. pallar inte hämta kameran..

vaknar, okej, vaknar jag hade inte somnat eftersom jag inte kan lägga ifrån mig boken.. går upp på toa och ställer mig på vågen.. Jag är ju ändå där, det är väl helt normalt.. säger inte var den står på men de vanliga... När jag sedan går fyra timmar senare vid en halv fem ställer jag mig på vågen igen.. svar nej, jag har inte alls utvecklat ett beroende.. gått ner fyra kilo på fyra h. heja mig.. fattar att vågen är sönder och bestämmer mig för att sluta väga mig.. sitter en stund framför datorn, japp klockan är halv fem.. går och väger mig igen,  allt är tillbaka till de "normala"..

idag blir de en tur till ullared med Vera och Alex. nja de är ju en bussresa så det är nog fler än vi som ska med. Massa bilder utlovas igen, men jag vet att de flesta har förlorat hoppet om mig ändå.. fortfarande inga bilder från helgen. dålig stil från min sida..

klockan börjar närma sig fem och jag har fört över en massa pengar till mitt kära visa-kort. Frukost nästa..vi hörs..
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0