today is the day..

Skrivet den: 2009-04-02 kl. 17:26:12 / Kategori: That is that
idag blir de inga underställsbyxor på träningen!! några tjejer körde utan igår, så ikväll är det dags för mig också..Också dags att börja träna på gräs, vågar jag slänga grusskorna och lita på att vädret håller i sig? Om inte annat behöver mina skor slängas...


med tejp. Levt med den hela försäsongen, och innan varje träning har några lager lagts på


efter jag tagit av all tejp...



tog till sist på mig skon för att verkligen visa hur sönder den är.. kommentera inte min älgstrumpor..

Skriver inget om dagens lektion. Helt okej även om jag hoppats på mer lek.. Men vi får massor att göra i varje ämne.. de bara fylls på, eftersom vi n har engelska, bild, idrott, musik och drama samtidigt.. Men högskolan bjöd på korv och saft å glass idag. Högskolans barnkalas hette det tydligen och skulle väcka uppmärksamhet för ekonomiska svårigheter med barn kombinerat med studier.. men jag är inte säker.. Det fanns iaf fiskedamm och chokladlotteri och ansiktsmålning. mkt trevligt, och vädret gjorde inte dagen sämre.

nej nu ska jag smita vidare.. plocka lite här hemma för att sedan åka till Wä.. solen strålar!!

Kommentarer
Postat av: Frida

så ser en riktig fotbollsspelars skor ut=) hoppas det blir mer fart på nästa lektion.. känns som huvudet kommer sprängas snart med allt som ska göras.. trevlig kväll!

2009-04-02 @ 17:38:23
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Caroline

2009-04-02 @ 18:28:33
URL: http://carolinefredrikssons.blogg.se/
Postat av: Caroline

haha sexiga skor du! Blev himla nyfiken, har ni skaffat katt nu? kramar

2009-04-02 @ 18:29:23
URL: http://carolinefredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej igen=) hihi.. tänkte bara säga att jag har bil imorgon om du vill slippa cykla=) hihi.. ska bvara köra inom ÖB och handla lösgodis inför helgen.. jammi=)

2009-04-02 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0