u stupid blonde

Skrivet den: 2009-08-05 kl. 13:55:49 / Kategori: That is that
Okej, aldrig sagt att jag var smart, men det här ligger i klass med kycklingolyckan. Here we go again. Under mitt år i USA fick jag ett jättefint halsband av min värdfamilj i julklapp. Från Tiffany & Co. i NYC. Jag älskar det halsbandet men för ca ett halvår sedan gick det sönder.



Otroligt snyggt men samtidigt enkelt och diskret, passar mig. Iaf så delades det i två delar och jag lade undan det för att få det lagat. Det är ju ändå från Tiffanys.. Idag var den dagen då jag skulle lämna in de. Fast då kom jag på att jag själv kunde laga de. Vad som hade hänt var att den vänstra halvan hade "lossnat" från den högra och jag trodde att jag var tvungen att pressa igenom den ena stora hjärtat genom det andra. Men.. så kom jag på att jag kunde ta det genom dem små hjärtanen från andra hållet.. hallå blondie.  Idag blir det iaf nypremiär för nu ska vi ut på stan..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0