vänsterback - vänster yttermittfältare - topp

Skrivet den: 2009-08-18 kl. 22:44:59 / Kategori: That is that
Tony sa att jag skulle spela back, hm jag var ju hundra på att han sagt topp.. Typiskt.. En halvtimme senare spelade jag topp. Så det ska vara. alla kämpade som fan och var skitbra och matchen slutade 1-1. Båda målen kom i början av första och sen var de långbollar hit och dit med många som gick utanför långsidan. damfotboll. Vi krigade till oss en poäng även om tre hade varit roligare.. Men ärligt talat treby, vem spelar på konstgräs i augusti???

  

Emma och Hannah



Hannah och Annie på mittfältet.


Jag är sjukt trött i benen och efter den långa färden hem sitter jag nu här. och men här menar jag i sängen med en underbar pojkvän och en tallrik chokladglass. mums..

håll tummarna att jag inte stryper katterna under natten. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0