A girl who loves candy..

Skrivet den: 2009-12-17 kl. 20:49:00 / Kategori: That is that

Jag njuter av all choklad jag ätit idag. Och tillsammans med mamma ( hon tittade på ) har jag gjort mer snickers, med mycket choklad på. För mycket är jag rädd för. Mot alla odds är det nog "smeten" jag tycker bäst om.  Men det ska nog gå ner eller vad tror ni?

Och på tal om godis, Aladdinomröstningen är avslutad. Följande information har jag hämtat från raddajulen.nu Den pralin som vi får säga adjö till är ägglikören som lämnar plats åt en ny nästa år. Vinnaren? Vågar jag inte uttala mig om, inte var det min trillingnöt inte ( tredjeplats ) Nej, vinnaren är ingen mindre än just körsbärslikören. Tycker jag låter himla konstigt... Och det blir inte bättre av att tevereklamen precis sa att körsbärslikören åkte ut. Har jag missförstått hela skiten..?

Marabou bestäm er!! Hur är det egentligen? Någon som vet? I need to know!!

 


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

KONNICHIWA! ^__^ <3

Gillar du kawaii stuffs, precis som jag? Kika in!



Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :]

2009-12-18 @ 14:16:43
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Maya

Kan väl inte heller mer än tycka det är konstigt! Körsbäret är alltid kvar i kartongen här :) Trillingnöten slåss vi om :) Kolla mina recept... där finns hur du gör trillingnötter själv! Mums!

Ha en bra kväll! Hälsa Emmsan till Emily när du jobbar med henne nästa gång (jag är hennes mamma, hihi)

2009-12-19 @ 15:56:07
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0