god fortsättning

Skrivet den: 2009-12-27 kl. 12:20:33 / Kategori: That is that

... får jag säga eftersom jag varit sämst på att blogga nu under julen..

Julen har varit precis så som jag ville ha den. Nära och kära har blivit glada över gåvor de fått och jag har blivit rörd över hur genomtänkta gåvorna till mig har varit. Blir man inte extra glad när personen bakom klappen verkligen har tänkt till..?



Granen hemma hos mina föräldrar.

Enligt gammal tradition öppnar vi våra julklappar på lilljulafton. När vi var mindre firades lilljulafton hemma hos Göran och Ann-Charlotte. När vi kommit hem har klockan varit över tolv och då är det ju julafton. Så då har vi fått våra presenter. Sedan har det fortsatt så, och jag gillar det.

Sedan har vi juldagen. The big partyday.. Firades med att dela en flaska tequila med lillsyrran. Tidigare på kvällen hade tvingat Daniel att köra oss till MAXI och köpa nya lips, så det blev verkligen åka av här hemma. Vi sjöng, dansade, hoppade i soffan, krålade på golvet, sjöng. En helt underbar kväll. En sådan som bara jag och Vera kan ha.

Sedan har vi det här med helg. Vad gör vi helgarbetare då? Jo då jobbar vi. Så hela julen har jag suttit på konsum. Därför det förra inlägget om hur dryga alla kunder är. Jag jobbar redan på lista #2. Nej, jag är verkligen helt slut efter allt som måste göras och allt som jag vill göra. Men det är bara att jobba på, nu har jag iaf skrivit ett inlägg, check.. Plugga och duschen nästa, dock inte samtidigt, haha.
God fortsättning!!


Kommentarer
Postat av: m'

jätte bra blogg:D

2009-12-27 @ 15:44:45
URL: http://maliten.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV: Kul att du gillar min blogg! :) Du är välkommen tillbaka! :P

2009-12-27 @ 17:13:36
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Mellis

läste fel och trodde det stog dessies först ^^

2009-12-27 @ 17:21:17
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: Mellis

Sv: haha det var bra :) tror inte världen behöver en till dessie ^^

2009-12-27 @ 21:43:40
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0