ZZzzzZZzz

Skrivet den: 2009-02-22 kl. 22:36:19 / Kategori: That is that
 Sängen lockar just nu. Men Daniel lockar med glass.. svårt

Det har varit ett långt dygn, minst sagt, men det är så det ska vara eller hur? Det har inte blivit många timmars sömn och imorgon börjar min praktik, härligt planerat. Men jag känner mig lugn inför de kommande två veckorna, jag känner mig lugn i lärarrollen och med mig själv.

Gårdagen var lyckad, mycket lyckad. Trevligt sällskap och god dricka. Jag lillsyrran, Lina och Carro sjöng lips och spelade lite spel. "Jag har aldrig" är en klassiker. Vi gjorde dock en tabbe eftersom Carro inte drack och kommer ihåg alla svaren, något som jag eller Vera inte gör. Kvällen fortsatte på Class och jag vill minnas att vi stod i kö way too long, även om vi försökte med medel som ex-pojkvänner, släktningar och känna vakten. Personen innan Vera kom inte in, men lillsyrran gled in bättre än välsmord dildo.


Trodde kvällen innehöll seriöst snack också men var mest bullshit. Dock intressant för stunden. Dans, dricka och trevligt sällskap. Vet inte hur jag annars skall beskriva en helt vanlig lördagkväll?

Söndagen började i samma anda, upp tidigt och iväg till IKEA. Drog med mig lillsyrran och Daniel och vi fick i sista stund även sällskap av Kalle. I sista stund menar jag fem min efter vi skulle kört. En körare och tre som var halvbakis. Fast hade Kalle varit ute kvällen innan?

Jag stormtrivs på IKEA. Min förutfattade mening är att allt är billigt och kollar sällan på priset. Shopping utan samvete.
Kalle trivdes i resturangen, han var där bara för köttbullarna, som de faktiskt hade misslyckats med. Pengarna gick men det var en lyckad tripp.. Som vanligt hade vi två sömntutor i baksätet på vägen hem.

Resten av kvällen spenderades på jobbet. Slappt men inte speciellt givande. Sa emot Patrik som en envis treåring, man får göra det bästa av situationen. Önskar jag hade haft datorn bredvid mig i kassan, många intressanta tankar när man sitter där ENSAM i all evighet. Daniels sms räddade mig ur fördärven några gånger. Fanns andra guldklimpar under dagen.

Lång dag imorgon, när ska jag få sova???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0