tisdag..

Skrivet den: 2009-05-12 kl. 06:59:53 / Kategori: That is that
Usch jag är så trött.. palla detta, tror jag håller på att bli sjuk också, hoppas hoppas...

Gårdagen: Skadade foten på fotbollsträningen, lite pinsamt men sånt är livet. Slog upp skadan jag fick på träningslägret och det var bara att linda foten. Men de gör så satans ont!! fy sören vad ont det gör att ligga där dem 20 min med hårt tryck.. Önskar att jag skadat låret istället, det gör inte lika ont ;)  Har fortfarande ont och haltar lite lätt.. kan jag skylla på foten idag när killarna vill ha med mig på fotboll på rasten, blir värre med shoppingturen med Vera. Men jag vill så gärna gå så det löser vi..

Bion igår. riktigt bra, Han är inte lite muskulös den där Hugh Jackman, men sen vet man ju såklart inte vad som är äkta och vad som inte är det.. Det blev iaf lite läsk och popkorn. Jag tyckte filmen var jättebra, kanske mest eftersom jag inte sett speciellt mkt av x-men-filmerna sedan innan. Visste liksom inte hur det skulle sluta. Nej jag gillade den starkt, hoppas på att gå på bio någon annan kväll också den här veckan, så många filmer jag vill se just nu..

Nej, dags att gå och fixa till sig lite. Måste ju leva upp till min divastatus på skolan..



fint väder idag. Ska packa ner datorn till vfun också, kolla på alla bilder från träningslägret..  skoj skoj!!

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0