Z z Z z Z z Z z Z z Z

Skrivet den: 2009-11-24 kl. 21:21:50 / Kategori: That is that
Hjälp vad jag har tråkigt just nu. Har försökt skriva denna romananalys nu i flera dagar. Och ska jag vara ärlig ger inte läraren mycket till svar när man frågar (någon mer än jag som tycker så?)

Idag satt vi på en lektion som varade i två och en halv timme, och jag fick svar på några få frågor (De sista tio minuterna) och lyckades planera min VFU-uppgift samtidigt. Men men,

Höjdpunkten idag var ett biobesök med mamma. Respons när jag berättade att jag skulle på bio,

"Jaha, du ska se nya twilight..?"

"Nej, det ska jag inte. Har inte sett ettan och är inte intresserad."

"okej, ska du kolla på den där nya, 2012?"

"Nej inte den heller, jag ska kolla på så olika"

"vilken?"

haha, ja det kan man undra var mamma hittade den filmen. Men den var mysig och gullig. Inte speciellt avancerad att förstå. Lagom en tisdagskväll.



Sådär, åter till min romananalys.. Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0