what is going on in my life..

Skrivet den: 2009-10-15 kl. 20:14:43 / Kategori: That is that

massor!! Seriöst, jag hinner inte ens blogga, och då vet alla vilken bloggnörd jag är..

Praktiken tar död på mig. både fysiskt och psykiskt. Men jag älskar det!! Jag är dock inte van vid 7-15 tider och har svårt att hinna med allt annat. Mest sömnen som blir lidande. Var på badhuset med lillsyrran i tisdags, simmade 1 km och bastade. Mkt mysigt. Men att dem har höjt priset till 60 kr är helt sjukt. Det är ju tivolibadet for fuck´s sake.

Igår blev det personalmöte. Det slutade sent och eftersom det var svinkallt ala tråkiga skåne och jag missade bussen blev det taxi hem. Lyxliv ala Dessi. Det lär inte hända igen men ibland har nöden ingen lag.

Idag har det återigen blivit ett besök på badet med några lagkompisar. Vattengympa it is.. inte jättejobbigt och jag längtar till träningen på söndag. Har också hälsat på Carro i hennes nya lägenhet. Fint och jag planerar många kvällar där i höst/vinter.

Nu är jag jättetrött, nervös inför imorgon ( lärare från högskolan ska komma och titta på min lektion) men jag har en blåbärspaj i ugnen. det gillas!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0