SPRING!!

Skrivet den: 2010-08-31 kl. 07:49:08 / Kategori: That is that
 
Things in my head right now..

- Sjukt jobbig löpövning igår på träningen. spring 70 m på 15 sec, vila 15 sec, spring 70 m på 15 sec, vila 15 sec. Ni fattar. Hålll på tio min (20 löp) vila 3 min och spring tio min till (20 löp till) Det bästa med löpövningar är när de är slut. Då är man himla nöjd med sig själv!! Den känns idag, och de känns bra :)

- Daniel har nya jobbtider. De ska jobba massor av extra och det är riktigt långa dagar för honom just nu. Bra är ju att de får extra betalt, mer än vanlig övertid om jag inte minns fel. Frågan är ju vad jag ska få för ersättning? Jag kommer få en trött pojkvän. Så ansvaret på att allt görs här hemma ligger på mig och bara mig. Och som tack får man en överarbetad pojkvän som inte kommer orka med någonting. hmpf!!!

- Skolan har ju börjat, men jag vet inte alls vad jag ska tycka om de. för de första ska vi knappt vara där. Rädd för alla självstudier det kommer innebära. Och den där tentan på 10 hp lockar inte. Strulet med studentlitteraturen är precis som de brukar.

- En guldklimp i vardagen var Time Out igår. Ett riktigt roligt avsnitt där Stefan Holm är klockren på alla sätt och vis. Vi fick många skratt framför tvn och de tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0