världsproblem

Skrivet den: 2010-08-05 kl. 08:05:19 / Kategori: That is that
Vi är några bortskämda jävlar och det finns så mycket här i livet som vi tar för givet. En av dem sakerna är vatten.

För några dagar sedan gick de (Kristianstad kommun?) ut på radion om att man inte borde dricka vattnet i Åhus utan att först koka de. Tjoff sa de och så var allt vårt vatten på Konsum slutsålt. Själv började man fylla vattenflaskor här hemma i stan och ta med sig till jobbet som man delade med sig av till gravida och andra behövande. Tyckte faktsikt att Åhusfolket wienade lite väl över att vattnet inte fungerade, fan värre saker kunde ha hänt..

Tills jag kom hem igår. Vi har inget varmvatten. Utan varmvatten kan man inte diska. Eller duscha för den delen. Daniel duschar kallt, jag gör de inte!! Så nu står jag här, med en diskhög som växer, fort också dessutom. Och jag tycker detta är jättejobbigt. jag är så jävla bortskämd så de finns inte. Fan Desirée, ta tag i ditt liv. Karma is a bitch!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0