nametag..?

Skrivet den: 2010-01-20 kl. 15:06:08 / Kategori:
Maria skrev för inte så länge sedan att en väska hade hennes namn på den. Det kan jag inte riktigt svara på eftersom jag inte vet hur hennes stil är till 100%. Igår på en shoppingrunda med Carro (såklart) hittade jag ett par skor. (ja, ett par grusskor som jag skulle ha, men ett par andra skor också) Och nu kan bara ni som känner mig svara på de, men visst står det Desirée på dem? Im in love men vad trodde vi egentligen skulle hända när jag gick in i en skobutik..? Sen för mina berömda bortförklaringar. Det får faktiskt inte plats hur många par skor som helst i resväskan när vi ska hem från vår shoppingrunda i NYC.. eller hur..?

 

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Klockrena - rent av skitsnygga!! Var är de köpta?

2010-01-20 @ 15:38:41
Postat av: Maria

Det behövs inga bortförklaringar när ditt namn står på objektet. Då är det redan ditt ;)

2010-01-21 @ 14:56:19
URL: http://enhildamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0