give it all away??

Skrivet den: 2010-05-28 kl. 12:57:40 / Kategori: That is that

Nej, för allas trevnad tänker jag inte avslöja för mycket om filmen. JAG ÄLSKAR DEN!! love love love.

Kvällen började mycket riktigt med en cosmo och en fetehamburgare. Avslutades med popkorn och läsk och jag åt tills jag höll på att spricka. Så jäkla gott var allt!!

Filmen var precis så som Sex and the City ska vara. Vera citerade en av alla dåliga recensioner "för lite sex och för lite city" Jag tyckte de var lagom med sex och lagom med city. Eller nja, hade kanske önskat mig mer city. Men filmen är fortfarande fylld med Carrie och kläder och skor och shopping och Mr Big och Samantha och allt som hör till.

De enda jag får ta på mig idag är konsumkläderna. Inte jättesexigt but I will make it work, and I'll rock it!!

KRAM KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0