iiihhhh

Skrivet den: 2010-05-18 kl. 17:15:36 / Kategori: That is that

Lärarkandidaterna försöker hålla i sista lektionen för denna gången. Då dyker det upp två holländska studenter ska titta. Press!! Då dyker det upp en mus i tjejernas omklädningsrum. Hur man hanterar den situation lär de en inte på högskolan. Vet inte hur den löstes heller mer än att Viosa sprang förbi med två koner.

Så då var den så gott som slut, den där praktiken. Fått min bedömning idag och en framtida vikarie är ju ett godkänt betyg tycker jag. Viosa, Alex och jag firade genom att äta tillsammans på Ocean City, och jag har aldrig sett en tjej äta så mkt som Viosa gjorde. SJUK TJEJ!! avundsjuk till tusen!

Efter min tredje miniportion får jag ett sms om att vi har match ikväll. Bara att börja ladda!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0