jag är en konsumnörd!

Skrivet den: 2010-05-07 kl. 06:41:38 / Kategori: That is that
Min hjärna är fullt upptagen av två saker just nu.Praktiken som är underbart rolig och jobbet som är precis lika roligt.

Idag har vi nyöppning på konsum i Åhus ( Ni som missade den stora bilden i Kristianstadbladet ) Det betyder ju att allt skulle vara klart och fixat igår innan vi gick hem. Patrik fick x antal sms om att jag kunde jobba extra om de behövdes, och visst gjorde det det. Jag stod i frysen mellan 14-22 ungefär. Men butiken var jäkligt snygg när vi gick därifrån. Och idag är det full rulle där nere. Det bjuds på glass och kaffe och kakor och annat gott. Jag kommer vara där eftersom jag tjatade till mig tider idag också.

Så jag hoppas vi ses!!




Kommentarer
Postat av: Stefan

Hur jobbar man när man har händerna i fickorna??????

2010-05-07 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0