Ta upp gammal vana?

Skrivet den: 2010-05-25 kl. 21:54:12 / Kategori: That is that
För några år sedan upplyste Alex eller Vera mig om en rolig lek när man åkte bil. En lek jag snabbt blev besatt av big time och spred vidare. Den gick helt enkelt ut på att man skulle se nummerna på nummerplåtarna i ordning. Man började med 001 och när man sett den letade man efter 002 osv. Jag fick sluta med leken när jag åkte till USA av naturliga skäl. Innan jag åkte skrev jag upp saker som jag var tvungen att komma ihåg när jag kom hem. Lösenordet till datorn, koden till mitt bankkort. Sådanna viktiga saker. Och så skrev jag upp vilket nr i bil-leken jag var på. Det var också viktigt. Tyvärr glömde jag bort var jag la lappen så den var ju till ingen nytta alls.

Nu är jag sjukt sugen på att börja om med leken. Varje gång jag ser 001 vill jag fortsätta leta. Men det tar ju sådan tid. Riktigt mkt tid. Man kan inte gå förbi en parkering som en normal människa liksom.

Sugna?? Let the game begin...

Kommentarer
Postat av: amanda/afcb

jätte söt blogg, !

jag vill bara på minna om att jag har en veckans blogg på min blogg, kolla in och anmäl dig nu! <3

2010-05-26 @ 08:23:17
URL: http://afcb.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahah jag höll på i typ tre år och kom bara till 052, men man blir verkligen helt besatt av att kolla på bilar. Är ganska glad att jag la ner de. ^^

2010-05-26 @ 09:27:01
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0