midsummer dream

Skrivet den: 2011-07-06 kl. 16:57:00 / Kategori: That is that
midsummer nightmare
Har jag berättat vad som hände mig midsommarafton egentligen? Kommer inte ihåg. Men min klänning sprack!! yes, den sprack bara sådär när jag haft den på mig i tio min. Sjukaste faktiskt. Och det var inte så att jag köpt en för tight klänning och fick trycka ner mig i den, utan jag hade, väldigt moget av mig, köpt en klänning som både satt snyggt och var skön att ha på sig. Jag är så glad att vi var i stugan och inte på någon stor fest eller så. Och så glad att mamma tränat bort 40 kg så jag kunde ta en av hennes klänningar istället :)
Snygg va? Jag ska gå till MQ och försöka byta eller få pengarna tillbaka utan kvitto. Håll tummarna är ni söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0