tidig tisdag

Skrivet den: 2011-07-12 kl. 06:38:19 / Kategori:
äckligt tidigt just nu. Jag gick ju upp bara 10 min efter Daniel och det är inte nådigt. Men genom att jobba det tidiga passet får jag sluta lite tidigare också. Så jag blir glad sen hoppas jag :)

Ännu tröttare är jag eftersom jag å Daniel började fixa i köket klockan halv elva igår. Långt efter det att jag velat sova. Det var hans tur och diska men jag lyckades förhandla lite (Daniel kallar det utpressning) så jag diskade och han fixade kakeldekoren. (Man kan få Daniel till att göra det mesta om man tar hans disk, han hatar det)
Tyvärr kan jag varken bjuda på en före- eller en efterbild. Glömde ta kort innan och vi är inte ritkigt klara än. (disken tog slut och då slutade Daniel) Men här kommer en halvvägs-där-bild. Så ni får en liten glimt av hur det var från början kanske. Hela ovankanten av kaklet täcktes av en rosa rand i nedankanten. Ogillades starkt av fröken Persson. Så nu ska det bli svart i ovankanten och lite mönster på slumpvis utvalda plattor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0