to torsö

Skrivet den: 2011-07-26 kl. 16:49:18 / Kategori: That is that
Vi beger oss till Torsö och lite grillat ikväll. Mamma och pappa trotsar vädergudarna och jag gillar deras mod, haha. Det blev ingen runda för mig och Svensson idag. Tjejen har blivit förkyld, and without her I'm nothing.. Förresten sitter Bryhagens löpövning från gårdagen i benen så jag har inte alltför dåligt samvete.
Sist vi var på Torsö var midsommarhelgen. Underbara minnen och fler äventyr med Vera och Kalle är planerade :)

Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

Sannie - En konstnärlig blogg som är boendes i USA för tillfället. Följ vardagen i staterna och därpå min kommande resa till Tokyo, där jag ska studera!



Kasta en kotte på mig om du hatar äckel päckel reklam :)

2011-07-26 @ 20:15:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0