god morgon St Thomas

Skrivet den: 2011-03-23 kl. 13:04:26 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011

Sjukaste frukosten på länge! Jag och Daniel bestämde oss för att inte äta frukost på den fina restaurangen idag eftersom deras öppetider inte riktigt gick ihop med våra planer. Så vi gick till den lite mindre fancy one och satte oss vid baren som har utsikt ut över havet. Eftersom vi snart är framme på St Thomas finns det småöar lite här och var och utsikten var fantastisk. Så när vi sitter där och myser och äter amerikanska pannkakor tycker jag att jag ser något i vattnet. Det uppför sig konstigt på ett ställe och inte som normala vågor. Jag berättar detta för Daniel men på en stund ser vi ingenting. Tills vi båda ser det igen. Och då upptäcker vi att det är delfiner som hoppar förbi oss.Sådär mitt i frukosten. :) Är det inte helt underbart?
Idag, onsdag, hade vi fått sätta klockan på kvart i sju. Inte riktigt rätt när man har semester kan man tycka. Men då anledningen är att vi ska åka och snorkla på St Thomas känns det helt okej ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0