någonstans mitt på havet..

Skrivet den: 2011-03-22 kl. 23:50:30 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011

hej babes. Jag och Daniel sitter och slappar i den vuxna delen av båten. Vi sitter/ligger på solstolar ut mot havet och ser solen gå ner. Det blåser lite men inte så att det stör. Jag har också fått några tabletter mot sjösjukan och än så länge känns det okej.

Efter alla timmarna vid poolen idag gick vi och klättrade. Daniel var jätteduktig och kom enda till toppen. Fast då kom vi på att det var han som hade kameran i fickan. Så han fick hoppa ner, lämna den till mig och klättra upp igen. Jag var impad och jag tror att Daniel också är rätt nöjd faktiskt. Hur det gick för mig? Jag kom inte så långt. Även jag klättrade en andra gång för bildernas skull men det gick inte bättre då, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0