God morgon fredag!

Skrivet den: 2012-12-07 kl. 06:09:55 / Kategori: That is that

God morgon!
Fast det kanske inte alla säger när de vaknar och upptäcker den nya snön! Nej, jag känner med dem som måste jobba med att få bort den igen.

Jag påverkas ändå väldigt lite av snön. Jag har ingen snö att skotta, och bilen står i garaget så där finns inga rutor att skrapa. Jag blir blöt om fötterna och halkar med jämna mellanrum, men vem gör inte de?

Nu är det den där fredagen jag längtat efter! Jag slutar tidigt och ska inte jobba förrän på söndag :) hoppas alla andra också får en trevlig fredag!

Ps:jag har min telefon igen! Som Carro sa, "det är bara du som kan tappa telefonen på bussen och få tillbaka den igen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0