God tisdag!

Skrivet den: 2012-12-18 kl. 05:59:36 / Kategori:

God morgon mina vänner!
Min tidiga dag idag, men man får inte klaga. (Då ringer snart pappa) Och det är verkligen stor skillnad på när man går upp direkt eller när man snoozar sönder morgonen.

För första gången på länge kunde jag cykla till jobbet. Skönt visserligen, men ändå dumt. Jag kom på mig själv med att längta efter värmen. Och eftersom det blivit varmare ( inte varmt, verkligen inte varmt) tror min kropp och mitt huvud att det snart är vår. Den kommer verkligen bli ledsen när den märker att det inte alls är så! Tur att jag ska chocka systemet sedan med en Thailandsresa ;)

2a arbetsdagen av 14. Man kan bli deppig för mindre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0