Hard rock!

Skrivet den: 2012-02-11 kl. 20:26:00 / Kategori: Hawaii 2012
Jag vet inte riktigt om jag gillade väderleksrapporten hemifrån. Men det kunde varit värre antar jag. Jag ger våren en vecka till att ta sig till skåne ;)
Middagen intogs på Hard Rock Café. Stället har flyttat sen vi var här sist och ligger nu mycket närmare all action i Waikiki. Och trots att vi varit på några Hard Rock runt om i världen har vi faktiskt aldrig ätit där. Men igår var inte sista gången!! Jag åt den godaste hamburgaren på länge, och Daniel var också nöjd. Men det slår inte min drink. JESUS!! Jag undrar om det var någon alkohol i den ens ( hon kollade leg ) men om det var det är den farlig! Fast man hade nog inte orkat så många eftersom den var som en smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0