En annan dag

Skrivet den: 2012-01-18 kl. 22:33:56 / Kategori: That is that

Uppsatsen får vi ta en annan dag! Jag känner mig säker på att vi kommer fixa det här och på fredag tar vi examen! Jag längtar till tusen! Det ska verkligen bli en toppendag! Efter att jag muttrat ett tag här hemma idag också började jag förbereda inför festen. Jag köpte bubbel i flaskaffären, putsade fönsterna och storstädade badrummet. Det gjorde mig mycket gladare :) Och jag lovar här med att inte nämna vår uppsats igen! Om ingen frågar. Promise!!

Nu säger vi god natt. Jag har börjat på en ny bok som jag inte alls gillar. Ger den ikväll också, sedan slänger jag den ;)


Sov så sött! Kramar till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0