Mer eller mindre!

Skrivet den: 2013-02-20 kl. 17:58:37 / Kategori: Thailand 2013

Det finns ingenting som kan förklara dagen och kvällen. Men vi har verkligen tagit till vara på den korta tid vi har varit här!!

Nu på kvällen besökte vi en restaurang som hette "the rock" och låg en bit upp. Det blev en pizza och en large Chang för oss båda. Efter det hade vi bestämt att gå och, ja jag vet inte vad jag ska kalla de, men ni vet när man stoppar benen i ett bad med massa fiskar. Så himla roligt var de! Och som allt annat här så kostade det ingenting.

Kvällen avslutades på en bar där gästerna som ville kunde ställa upp på thaiboxning. Väldigt underhållande och lockande måste jag säga :)

Jag hoppas ni kan hålla er till tåls med bilder. De kommer vara värt det, lovar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0