Min sallad!!

Skrivet den: 2013-02-11 kl. 18:51:03 / Kategori: That is that

Hej hej!
Jag har precis kommit hem från Ida som gett mig nya fina naglar! Bilder kommer imorgon.

På vägen hem köpte jag en "plocksallad". Ni vet, en sådan sallad man får plocka ihop själv. En annan hade kanske sagt att jag misslyckades rätt ordentligt med min sallad, men det blev himla bra trots allt. Jag tog allt som jag tycker. Fast inget passade ihop, haha.

Jag hade bladsallad, ananas, majs, ost, fetaost, kyckling, kräftstjärtar, cole slaw, pastaröra, avokado, soltorkade tomater, melon, små brödbitar och dressing. Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

gott :)

2013-02-12 @ 00:37:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0