I'm on fire today

Skrivet den: 2014-08-13 kl. 18:49:23 / Kategori: That is that
Jag funderar ju vad jag äter just nu. Försöka gå ordning på kost och träning, se vad som händer, gå ner tio kg, få lite muskler kanske, och lite sånt.

I vilket fall som helst hade jag inte planerat kvällens måltid. Himla dumt! Men jag visste att jag hade lite torsk och grönsaker i frysen. Torsken panerades med majspolenta istället för ströbröd. Sedan kryddade jag med salt, peppar, curry och tog pressad citron på. Grönsakerna stekte jag i samma kryddor + lite grillkrydda, olivolja och soja. Efter att jag stekt grönsaker och fisken var för sig åkte de in i ugnen i en kvart för att bli ordentligt klart. Jag var riktigt skeptisk när jag skulle testa, men idag lyckades jag faktiskt! Hade det blivit skit hade jag inte skrivit precis hur jag gjorde, haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0